1

Heiligt het doel de middelen?

Vorige week donderdag besteedde de Volkskrant aandacht aan de protesten van kunstenaars tegen de sponsoring van Tate door oliemaatschappij BP. Deze protesten zijn een… Lees meer

0

Boskalis en Stichting De Noordzee maken schoon schip met plastic soep.

“Investeer in de relatie, blijf dicht bij de kernwaarden van je organisatie, zorg voor relevantie en gebruik de dynamiek van de samenwerking”, aan het woord is een enthousiaste Arno Schikker. Vanuit zijn rol als Manager Corporate Communicatie Boskalis is hij nauw betrokken bij de sponsoring van de Boskalis Beach Cleanup Tour. Het jaarlijkse evenement is een initiatief van Stichting De Noordzee (SDN). De Tour beoogt meer… Lees meer

0

Vertrouwen maakt van een samenwerking een succes.

Met een samenwerking geeft je de controle voor een deel uit handen, daarmee neemt de kans op fouten toe. Als je dat niet aanvaart, wordt de samenwerking nooit een succes. Wel is het belangrijke om aan het begin van de samenwerking samen vast te stellen wat het resultaat moet zijn. Daarin moet ruimte zijn voor verschillende… Lees meer